Niet meer hopen op meer omzet!

Maak een succesplan voor jouw accommodatie voor het toepassen van upsell.

Hoteljournalist | Jorine de Bruin

Jij wilt meer omzet en dan…

Als gastenverblijf eigenaar wil je al tijden upsell toepassen. Meer omzet genereren. Je bent er eigenlijk al jaren mee bezig, maar het komt steeds niet van de grond. Af en toe verkoop je iets extra’s aan je gasten, maar dat is absoluut niet waar jouw voldoening ligt.

Keer op keer bedenk je enthousiast nieuwe plannen en ideeën. En dan….blijft het stil.
Enkele gasten doen een (extra) aankoop.
Maar jou zakt de moed in de schoenen.
Dit is niet wat je voor ogen had toen je over upsell begon na te denken.

 

=

‘Waarom werkt upsell bij mij niet en lukt het mijn concullega wel keer op keer om gasten voor bijv. een duurdere kamer te laten kiezen?’

=

‘Wat is er mis met mijn aanbod?’

=

‘Is de prijs te hoog?’

=

Hoe kan je nu die mooie omzet gaan draaien waar je eigenlijk toch al die tijd al naartoe hebt geleefd?

=

Hoe maak je upsell nu daadwerkelijk een succes binnen JOUW gastenverblijf?

=

Hoe houd jij jezelf en alles onder controle?

Dat en nog veel meer ga ik jou leren in de online training ‘Upsell binnen je gastenverblijf’. Een (inter)actieve cursus waarin ik jou stap voor stap begeleid naar het creëren van (nog) meer upsell.

 

Welkom!

Na aanmelding kun je direct aan de slag in de online Hoteljournalist Academy (leeromgeving)!

Je ontvangt automatisch de inloggegevens per mail.

Aan het einde van deze training heb je dit bereikt:

  • Je hebt een plan voor upsell binnen jouw gastenverblijf gemaakt waarmee je vol vertrouwen de toekomst tegemoet kan gaan
  • Je weet wat je moet doen en wat je gasten qua upsell nodig (kunnen) hebben
  • Je hebt helder voor ogen wat je qua upsell in wilt zetten en dit doe je vanuit je eigen gemaakte succesplan
  • Je weet hoe je jouw upsell aanbod op een fijne manier aan je gasten kunt promoten
  • Je hebt meer zelfvertrouwen ontwikkeld en kennis van je mindset.

Is deze online training geschikt voor jou?

  • JA, als je wilt leren hoe je upsell succesvol toe kunt passen binnen jouw accommodatie
  • JA, als je nu nog niet de (financiële) resultaten behaalt die je voor ogen had
  • JA, voor accommodatie eigenaren die willen groeien. Zowel zelf als op financieel vlak.

Wanneer is deze online training niet geschikt?

  • Als je geen tijd en zin hebt om aan jezelf en je gastenverblijf te werken
  • Als je jouw gasten niet het allerbeste wenst
  • Als je tevreden bent met de huidige gang van zaken en omzet. En dat is ook prima.

 

Referentie

 Gastvrouw Anneke van B&B Twijfelveld heeft mijn online cursus over ‘Upsell binnen een gastenverblijf’ als eerste accommodatie gevolgd en beoordeeld.

Dit zijn haar bevindingen:

 

  • De online leeromgeving heeft een fijne layout
  • Er wordt een prettige vraagstelling gehanteerd. het laat je goed nadenken over je gastenverblijf en jezelf
  • De prijs mag hoger, omdat ik veel waarde in deze cursus deel
  • Ik mag (gedaan!) nog iets meer van mij persoonlijk toevoegen aan deze online cursus over upsell
  • Deze online cursus is geschikt voor startende, maar vooral voor de al iets ervaren gastenverblijf eigenaren;
  • Extra voorbeelden toepassen (gedaan!)
Anneke

B&B Twijfelveld

Dankjewel Anneke voor je bevindingen! Blij mee!

Blog

Communicatiepakket gastenverblijf

COMPLEET EN ONTZORGD.                          COMMUNICATIEPAKKET. Rust in je hoofd Ruimte in je dag Meer vrijheid! Joke, gastvrouw B&B Jopie's Wonen te Maartensdijk “Ik zou echt iedere B&B of gastenverblijf eigenaar Jorine aanbevelen! Ze geeft goede tips,...

Lees meer
Boekrecensie GAST! – Het geheim van Hof van Saksen

Boekrecensie GAST! – Het geheim van Hof van Saksen

Het boek Gast! (ondertitel Hoe Hof van Saksen het meest bijzondere resort van Europa werd) omschrijft de metamorfose van Hof van Saksen nadat het in 2012 wegens gebrek aan belangstelling moest sluiten. Verteld wordt hoe het zielloze resort nieuw leven ingeblazen werd...

Lees meer
5 tips om nu gasten naar jouw Bed & Breakfast te krijgen

5 tips om nu gasten naar jouw Bed & Breakfast te krijgen

Het is een roerig jaar, dat zal niemand ontkennen. Toch heeft de ene Bed & Breakfast-eigenaar meer te lijden onder het coronavirus dan de ander. Sommige eigenaren geven zelfs aan dat ze het nu drukker hebben dan normaal. Als ondernemer moet je creatief zijn. Al is...

Lees meer