Niet meer hopen op zakelijke gasten!

Maak gebruik van deze kant en klare mailing en je weet hoe je zakelijke gasten kunt bereiken en ontvangen.

Hoteljournalist | Jorine de Bruin

Jij wilt meer zakelijke gasten en dan…

Als gastenverblijf eigenaar wil je al tijden (meer) zakelijke gasten. Meer omzet. Je bent er al tijden mee bezig, maar het komt steeds niet van de grond.
Keer op keer bedenk je enthousiast nieuwe plannen en ideeën. En dan….blijft het stil.

 

Dit is niet wat je voor ogen had toen je over zakelijke gasten begon na te denken.

=

‘Hoe kan het dat mijn concullega’s wel zakelijke gasten voor langere tijd ontvangen? Hoe doen ze dat?’

=

‘Wat is er mis met mijn aanbod?’

=

‘Is mijn prijs te hoog?’

=

Hoe kom ik er voor mijzelf achter hoe ik ook zakelijke gasten kan ontvangen?

Dat en nog veel meer ga ik jou leren in de online cursus ‘9 stappenplan voor zakelijke gasten’. Een (inter)actieve cursus waarin ik jou ‘letterlijk stap voor stap uitleg wat je moet doen om meer zakelijke gasten te ontvangen.

 

Welkom!

Na aanmelding kun je direct aan de slag in de online Hoteljournalist Academy (leeromgeving)!

Je ontvangt automatisch de inloggegevens per mail.

Aan het einde van deze training heb je dit bereikt:

  • Je weet hoe je zakelijke gasten kunt benaderen
  • Je hebt helder voor ogen waarom je nu nog weinig tot geen zakelijke gasten ontvangt
  • Je hebt meer zelfvertrouwen ontwikkeld.

Is deze online training geschikt voor jou?

  • JA, als je wilt leren hoe je zakelijke gasten kunt benaderen voor jouw accommodatie
  • JA, als je nu nog niet de (financiële) resultaten behaalt die je voor ogen had
  • JA, voor accommodatie eigenaren die willen groeien. Zowel zelf als op financieel vlak.

Wanneer is deze online training niet geschikt?

  • Als je geen tijd en zin hebt om aan jezelf en je gastenverblijf te werken
  • Als je tevreden bent met de huidige gang van zaken en omzet.