Ervaringen

“In 2021, na veel maanden niet te hebben kunnen reizen, werden wij als B&B in Andalusië ‘overspoelt’ met reserveringen. Op een gegeven moment waren wij zo druk dat er geen nieuwsbrieven meer verschenen, geen posts op social media en wij gewoon geen tijd hadden om zichtbaar te blijven. En toen kwam een nieuwsbrief van Jorine binnen, waarin ze net dit soort hulp aanbood! Het feit dat wij Jorine hebben gevonden als virtuele assistente was puur geluk. De afspraken waren vlug gemaakt en ze nam de job meteen over, ook al konden wij haar niets aan support bieden. Ze moest gewoon haar plan trekken en zelf op zoek gaan naar onderwerpen en foto’s. En dat deed ze erg goed – niet alleen waren wij weer zichtbaar, maar ook de interactie was erg goed. Het was dus precies wat wij van het universum verlangden om ons te ondersteunen in deze enorm drukke periode. Dank je voor het blussen, JORINE!”

Yvonne

Gastvrouw, B&B / Boutique Hotel Cortijo El Sarmiento - Spanje

“Jorine is super betrokken bij alle B&B’s. Ze heeft zelfs een eigen Hoteljournalist keurmerk! Zoveel tips die we vaak van haar krijgen, heel fijn. Daar kunnen we weer mee aan de gang. Verder is het een top meid die altijd voor je klaarstaat en alles voor je doet. Je doet het goed Jorine,  een echte top Hoteljournalist! Haal je Hoteljournalist naar jouw gastenverblijf, dan zorgt zij dat alles onder meer op en top op Instagram en Facebook komt. Precies de plaatjes die jij verspreidt wilt hebben over jouw B&B. Dank Jorine!”

Marije

Gastvrouw, B&B Het Vermeerhuisje - Delft

“Ik zou echt iedere B&B of gastenverblijf eigenaar Jorine aanbevelen! Ze geeft goede tips, waar je echt iets aan hebt. Ze reageert snel op al je vragen en weet overal wel een goede oplossing voor. Ze is vriendelijk, behulpzaam en heeft verstand van zaken. Wat wil je nog meer!”

Joke

Gastvrouw, B&B Jopie's Wonen - Maartensdijk

“Onlangs kwam ik in contact met Jorine de Bruin, Hoteljournalist. Ik heb haar benaderd om langs te komen omdat ik graag met mijn gastenverblijf in aanmerking wilde komen voor het Hoteljournalist keurmerk en ook omdat ik nog een paar overige vragen had omtrent de communicatie voor B&B Reitsmahoeve.
Na een gezellig en duidelijk inleidend gesprek, heeft Jorine de gastenkamers gecheckt en gaf mij tevens diverse tips hoe ik mijn bereik, naamsbekendheid en omzet kon vergroten met de B&B.

Hier ben ik haar heel dankbaar voor. Jorine geeft je goede tips en ideeën om een succes te maken van je B&B. ‘Jorine: wat betreft je adviezen en hulp  scoor je voor mij een dikke tien! Een aanrader voor elke B&B’.”

Dieuwke

Gastvrouw, B&B Reitsmahoeve - Doezum

“Jorine heeft ons de kans gegeven om onze B&B onder de aandacht te brengen en dat vinden we heel fijn! Het is een mooi interview geworden waar we heel trots op zijn.”

Simon & Winny

Accommodatie-eigenaren, B&B Villa Kromhout - Dordrecht

“Als ik aan de publiciteit bij the startup van onze B&B denk, dan denk ik aan Jorine. Hoteljournalist.

Er kwam werkelijk een prachtig interview van mijn werkzaamheden als Ceremoniespreekster in combinatie met onze B&B van haar hand “in de krant”!

Jorine. Hoteljournalist. Powervrouw. Jorine die mij, die ons, dat is Henk en ik ben Bea,  de kans gaf middels deze USP, dit unique selling point: “overnachten bij trouwambtenaar Bea om daar het voorgesprek voor de huwelijksceremonie te houden” , op de kaart te zetten. En natuurlijk onze B&B Bij het struinpad neer te zetten als heerlijke vakantieplek waar een gemoedelijke Brabantse sfeer heerst en waar het goed vertoeven is🍀

Jorine. Hoteljournalist. Powervrouw. Inspirator. Jorine die ons van goede tips voorziet als het gaat om het binnenhalen van boekingen: 

Goeie koffie, upsell, downsell, hostmanship, met een goed oog voor een werkend verdienmodel. Van de 💨 wind kunnen we allemaal namelijk niet leven toch?

Géven kunnen we echter allemaal wél! Zoals ook Aandacht geven aan elkaar. En aandacht hebben voor elkaar. 

Dat heb ik voor Jorine en dat heeft Jorine voor mij!

Als eerste B&B-accommodatie in NL mochten wij ook nog eens het Keurmerk Hoteljournalist in ontvangst nemen🥇 We zijn er rete trots op!

En als eerste B&B mochten wij vanuit onze kant Jorine’s kids een onvergetelijke B&B overnachting bezorgen: hoe leuk is dat!😃 💯

Nieuwe ideeën? Ik denk dan meteen aan Jorine! Jorine. Hoteljournalist. Powervrouw. Inspirator. Kennisbank. 

Met professionele advisering. Een leerschool. En díe gaat er eentje komen. Van de hand van Jorine!

Go gor it, girl! 

Dat doen wij – mede dankzij jou – óók!!”

Bea

Gastvrouw, B&B Bij Het Struinpad - Wilbertoord

“Regelmatig zag ik Jorine voorbijkomen op social media en werd toch wel een beetje nieuwsgierig naar wat deze enthousiaste dame allemaal doet. Vandaag tijdens onze online inspiratie sessie een rollercoaster aan ideeën van Jorine ontvangen. Leuk om te sparren, want je staat er toch veelal alleen voor als ondernemer. En tijdens het gesprek ook de ‘bevestiging’ dat het eigenlijk best wel heel goed gaat met onze B&B en hoe we het doen. Natuurlijk kan het altijd beter en met de tips die ze gegeven heeft, ga ik nu verder aan de slag. ‘Gewoon doen dus’!  Dank je wel Jorine, jouw wijze woorden hebben me een boost gegeven. Will keep you posted!

Tjitske
Gastvrouw, B&B De Scharren

Blog

PREMIUM AANBOD

PREMIUM AANBOD Hoe zou het voor jou zijn als je structureel mijn coaching tot je beschikking hebt? Niet meer elke keer zelf het wiel hoeven uit te vinden, maar even een check en ik help je weer op weg. Op naar nog meer gasten en een winstgevend gastenverblijf! Niet...

Lees meer
In 5 stappen een gastenverblijf starten in Portugal

In 5 stappen een gastenverblijf starten in Portugal

Stel je voor: je bent getrouwd met een Italiaan. Hij is niet op zijn plek in Nederland en voor jou is Italië geen optie. Hij is kok en wil lekker koken voor gasten en jij droomt van een plek waar je vakantiegangers het “vakantie van de wereld” gevoel kunt laten...

Lees meer
Boekrecensie GAST! – Het geheim van Hof van Saksen

Boekrecensie GAST! – Het geheim van Hof van Saksen

Het boek Gast! (ondertitel Hoe Hof van Saksen het meest bijzondere resort van Europa werd) omschrijft de metamorfose van Hof van Saksen nadat het in 2012 wegens gebrek aan belangstelling moest sluiten. Verteld wordt hoe het zielloze resort nieuw leven ingeblazen werd...

Lees meer