Een-op-een coaching

Loopt je gastenverblijf goed, maar verlang je naar meer tijd voor jezelf en meer (financiële) vrijheid om jouw droomleven te kunnen leiden?

Elke drie maanden begeleid ik, Hoteljournalist Jorine, persoonlijk slechts twee accommodatie-eigenaren een-op-een (1 op 1). Of je nu een B&B of vakantiehuis runt, dat maakt niet uit.

Ja, stuur mij graag vrijblijvend meer informatie over jouw een-op-een traject info@hoteljournalist.nl

-> Je gastenverblijf loopt wel goed, maar je bent altijd aan het werk. Zelf er even tussenuit gaan is (bijna) onmogelijk

-> Je droomt van meer (financiële) vrijheid, hoe vol je gastenagenda ook is. Je wilt flexibeler zijn en spontaan ook gewoon eens weg willen gaan

-> Je wilt je gastenverblijf onderscheiden op authentieke wijze. Weten hoe je je unique selling points (usp’s) sterker kunt inzetten

-> Je zou graag een gericht marketingplan hebben voor jouw gastenverblijf; hoe bereik en benader jij je gasten op de juiste manier zonder dat het je veel tijd en energie kost?

-> Je wilt je website en social media kanalen effectief inzetten, onder de loep laten nemen en proactief voor je laten werken

-> Je wilt optimaal uitzoeken hoeveel omzet je nu daadwerkelijk overhoudt aan je boekingen. Welke boekingssites kun je wellicht schrappen?

-> Je wilt drie maanden lang een sparringpartner (ik dus) die je AL je vragen kunt stellen via e-mail of Whatsapp. Laagdrempelig en effectief.

-> Je wilt geen tot minder belemmerende gedachten, je eigen blokkades. “Kan ik dit wel?” “Waarom ontvangt die andere B&B wel zakelijke gasten?” “Ik durf niet meer geld te vragen” “Hoe verdien ik meer omzet en pas ik upsell toe bij mijn gasten?”

________________________________________________________________

Hoe gaat de een-op-een coaching in zijn werk?

– We gaan samen op een ochtend of middag naar keuze (tijdsbestek van drie uur) de focus bepalen en een plan van aanpak opstellen

– Je ontvangt drie maanden persoonlijke begeleiding. Deze begeleiding vullen we in naar wens. Hetzij fysiek, hetzij online of telefonisch. Dagelijks kun je al je (praktische) vragen aan mij stellen via Whatsapp of e-mail

– Gedurende de drie maanden houd ik overzicht en focus op het plan van aanpak en ondersteun jou waar gewenst

– Je krijgt als bonus een een-op-een training (1,5 uur) van mij cadeau voor een onderwerp naar keuzen. Wil je bijvoorbeeld alles weten over upsell, zakelijke gasten, hoe je effectief mailingen verstuurt, hoe gasten terugkeren naar jouw accommodatie, etc.

JOUW INVESTERING (pilotprijs!): 775 euro (excl. btw).

Let op: er is slechts plek voor twee accommodaties voor deze pilotprijs! Na de eerste drie maanden met twee accommodaties gaat de prijs omhoog.

JA, IK MELD MIJ NU AAN VOOR JOUW EERSTE EEN-OP-EEN TRAJECT info@hoteljournalist.nl

___________________________________________________________________

Dit zeggen anderen over Hoteljournalist:

Gastvrouw Bea van B&B Bij het Struinpad:
“Als ik aan de publiciteit bij the startup van onze B&B denk, dan denk ik aan Jorine. Hoteljournalist. Er kwam werkelijk een prachtig interview van mijn werkzaamheden als Ceremoniespreekster in combinatie met onze B&B van haar hand “in de krant”!

Jorine. Hoteljournalist. Powervrouw. Jorine die mij, die ons, dat is Henk en ik ben Bea,  de kans gaf middels deze USP, dit unique selling point: “overnachten bij trouwambtenaar Bea om daar het voorgesprek voor de huwelijksceremonie te houden” , op de kaart te zetten. En natuurlijk onze B&B Bij het struinpad neer te zetten als heerlijke vakantieplek waar een gemoedelijke Brabantse sfeer heerst en waar het goed vertoeven is🍀

Jorine. Hoteljournalist. Powervrouw. Inspirator. Jorine die ons van goede tips voorziet als het gaat om het binnenhalen van boekingen: 

Goeie koffie, upsell, downsell, hostmanship, met een goed oog voor een werkend verdienmodel. Van de wind kunnen we allemaal namelijk niet leven toch?

Géven kunnen we echter allemaal wél! Zoals ook Aandacht geven aan elkaar. En aandacht hebben voor elkaar. 

Dat heb ik voor Jorine en dat heeft Jorine voor mij 🙏🏻🍀

Als eerste B&B-accommodatie in NL mochten wij ook nog eens het Keurmerk Hoteljournalist in ontvangst nemen🥇 We zijn er retetrots op!

En als eerste B&B mochten wij vanuit onze kant Jorine’s kids een onvergetelijke B&B overnachting bezorgen: hoe leuk is dat!😃 💯

Nieuwe ideeën? Ik denk dan meteen aan Jorine! Jorine. Hoteljournalist. Powervrouw. Inspirator. Kennisbank. 

Met professionele advisering. Een leerschool. En díe gaat er eentje komen. Van de hand van Jorine🙌🏻

Go gor it, girl! 💪🏻👊🏻

Dat doen wij – mede dankzij jou – óók!!”

 

Meer ervaringen lees je hier.