Aanbod

Als hotelier, eigenaar van een Bed and Breakfast of (algemeen) medewerker ben je altijd op zoek naar een unieke en doeltreffende manier om jouw bedrijf de juiste exposure te geven. Hoe onderscheid jij je van andere hotels? Wat is jouw unique selling point? Kortom: hoe bereik, benader en verleid je gasten op de juiste manier? Hoteljournalist helpt!

Social media & reviews

Jouw hotel, B&B, vakantiehuis of minicamping kun je door mij online laten vertegenwoordigen en je hebt er geen omkijken meer naar. Ik beheer voor jou twee (desgewenst meer) belangrijke social media kanalen (evt. opstart inbegrepen) en draag zorg dat er gemiddeld drie posts per week geplaatst worden. Incl. halfjaarlijkse evaluaties en beheer van beoordelingen op de gekozen social media kanalen (uiteraard in overleg met jou). Het opzetten en inrichten van social media wordt vaak onderschat. Maar is zeker belangrijk en zorgt voor directe boekingen en versterkt de totaalbeleving van jouw B&B, hotel of camping.Dit social media pakket is ideaal voor kleine ondernemingen met een beperkt budget, maar die toch willen profiteren van social media. Betalend adverteren op social media is ook mogelijk, dit is niet inbegrepen.

Tevens ondersteun ik je graag in dit ‘Social media & reviews’ pakket met het beheren van beoordelingen/reviews op twee voor jou belangrijke OTA-kanalen. Dit kan bijv. zijn: TripAdvisor en Booking.com. Ook help ik je uiteraard met de beste teksten voor deze sites zodat jij jouw doelgroep optimaal bereikt. Hoe belangrijk zijn reviews voor jou?
De reputatie van menig hotel/B&B wordt gevormd op onder meer social media, mond-tot-mond reclame en vooral door, jawel, reviews. Bijna 95% (!) van de gasten laat zich beïnvloeden door reviews en boekt liever een hotel/B&B met een hoge score. Kortom: de impact van een review is groot en is daarmee een krachtige marketingtool.

Maak gebruik van dit pakket met als gevolg:

  • Beter vindbaar in zoekmachines;
  • Grote tijdsbesparing; je kunt deze tijd immers beter aan uw gasten besteden;
  • Vergroting online positie;
  • Besparing commissiekosten;
  • Grotere naamsbekendheid onder de doelgroep;
  • Meer boekingen;
  • 24/7 bereikbaar voor vragen (via e-mail);
  • Men ziet jou als ‘kenner’ binnen jouw vakgebied door een professionele aanpak;
  • Gasten leren je reeds online ‘kennen’ en bouwen een band met je op;
  • Combinatie up- en downsell;
  • Geen extra maandelijkse kosten;
  • Door reviews goed in te zetten verhoog je de vertrouwensband met je gasten;
  • Hogere omzet.

KOSTEN:
-> Pakket 1 -> Social media:
€ 150,- per maand
-> Pakket 2 -> Reviews: € 100,- per maand
-> Pakket 3 -> Social media EN Reviews: € 245,- per maand.

Prijzen zijn excl. btw.

JA, IK WIL DIT PAKKET/ MEER INFORMATIE AANVRAGEN

Teksten

Als hotel/B&B/vakantiehuis of camping moet je creatief in je teksten zijn om op te vallen. Het is dus belangrijk dat jouw (online) tekst aantrekkelijk is om te lezen en is afgestemd op de doelgroep. Zorg dat het geen droge kost is of slechts een opsomming van de mogelijkheden. Gasten willen (ook tekstueel!) verrast en verleid worden. Je website is het visitekaartje van jouw bedrijf. Een aantrekkelijke en verzorgde website is onmisbaar voor een hotel, B&B, (mini)camping of vakantiehuis. Waarom moeten ze bij jou boeken? Hoteljournalist maakt jouw teksten uitnodigend en inspirerend. Voor je website, OTA, nieuwsbrieven -> maar vooral waar JIJ behoefte aan hebt. Met als gevolg:

  • Beter vindbaar in zoekmachines;
  • Afgestemd op jouw doelgroep (gasten);
  • Meer directe boekingen;
  • Zowel op corporate als leisure gebied => effectieve hotelmarketing;
  • Hogere omzet.

Kosten -> stuur mij een bericht via onderstaande knop (+ waar de tekst voor nodig is) en ik zorg voor een snelle offerte.

JA, IK WIL GRAAG MEER INFORMATIE

Sales

Sales voor een hotel/B&B/appartement of camping of vakantiehuis kan op veel manieren. Wervende teksten (zorgt voor boekingen), nieuwsbrieven, het verzorgen van rondleidingen (vooral voor corporate gasten), het organiseren van seminars, blogs. Hoteljournalist is op de hoogte van de nieuwste trends (zowel corporate als leisure) en legt je aan de hand van deze trend(s) alles uit over hoe je Sales het meest effectief kunt aanpakken voor jouw bedrijf. Hoteljournalist is bekend met koude en warme acquisitie, het organiseren van bijeenkomsten, nieuwsbrieven schrijven, rondleidingen verzorgen, upsell en meer. Ik help graag en weet tal van tips hoe we de Sales (weer) prioriteit gaan maken. Aantrekkelijke en doeltreffende aanwijzingen, zowel qua upsell als downsell. Met als gevolg:

  • Beter vindbaar in zoekmachines;
  • Grotere naamsbekendheid onder doelgroep;
  • Meer (directe) boekingen;
  • Vulling vergaderruimtes, kamers, etc.;
  • Combinatie up- en downsell;
  • Hogere omzet.

JA, IK WIL GRAAG MEER INFORMATIE